Maanantain asua ja kampausta.

Aloitin maanantaiaamuni ihmeellisen pirteänä. Yleensä maanantait eivät ole niin suuresti minun päiviäni, mutta ilmeisimmin olin saanut kerrankin nukuttua yöni kunnolla. Niinpä minä sitten aamusta linnoittauduin koneeni ja aamupalan kanssa pöydän ääreen, hyvän kahvin kanssa.


Monena aamuna olen miettinyt, miten tuo jugurtti näyttää ihan jäätelöltä tuon hunajan kanssa. Joka kerta kuitenkin "petyn" ja muistan, että eihän se ihan niin tainnut kuitenkaan mennä. On se silti suosikki aamupalani edelleen.


Paita: Seppällä
Neule: JackPot
Housut: Evans
Kengät: Mark's&Spencer
Vyö: YourFace

Näissä vaatteissa siis mentiin maanantaina. Olin ajatellut ihan toisia vaatteita, mutta selvästi kun on aamulla aikaa niin ehtii se mielikin muuttumaan siinä samalla.

Tein sunnuntaina jo harjoitelman tästä kampauksesta, sunnuntaina se näytti tältä:


Tämä on siis ehkä maailman helpoin kampaus tehdä. Harjataan hiukset taakse ja tehdään kaksi lettiä vierekkäin ja laitetaan niihin sellaiset pienet ponnarit, että pysyvät kiinni. Sen jälkeen pinnien avulla taiteillaan letit muuhun tukkaan kiinni ja piilotetaan päät lettien alle.


Tältä se sama komeus näytti Mrs Canadan kuvaamana maanantaina iltapäivällä. Ripaus hiuslakkaa olisi ehkä auttanut sitä pysymään paremmin kasassa, mutta kyllä tästä tuli taas sukkanutturan ohella yksi suosikkikampauksistani. Vuosikausia en laittanut tukkaani mitenkään ihmeellisemmin, nyt näitä erilaisia versioita on kiva kokeilla.

Kommentit

  1. Mukava asu ja kivoja kampauksia osaat tehdä. Itse olen niin tumpelo tekemään mitään, vaikka ei tässä tukassa nyt paljon pituuttakaan riitä. Mukavaa viikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Myönnettävä on, että jokainen kampaus, jota olen kokeillut on saanut ohjeistuksen Youtubesta, joko suoraan sellaisenaan tai kuten tämä, pelkistettynä versiona (alkuperäisessä oli mukana sellainen tikku, jonka ympärille lettejä pyöriteltiin, oman tukan pituus ei riitä).

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi, piristävät aina päivääni!