Pettymykset ovat vain universumin tapa sanoa: Minulla on sinulle jotain parempaa vielä.
Muistanette, että olin aivan innoissani, kun ostin tämän hameen jokunen viikko sitten. Pidinkin tätä muutaman kerran, kunnes viime torstaina tajusin, että hame on rikki. Ilmeisesti ommel ei ole ollut niin hyvä kun sen kuuluisi olla, sillä päällimmäinen kangas on ratkennut sivusaumastaan. Nimen omaan päällimmäinen, alempi on edelleen varsin kunnossa, mutta hame itsessään on täysin käyttökelvoton. Nyt ei sitten kun takaisin kyselemään. Tästä ei tietenkään ole mitään kuittia tallella, mutta itse epäilen valmistusvikaa. Alushame kun on kunnossa ja ilman repeämään. Saa nähdä miten käy, lupaan raportoida kyllä tännekin.
Viikonloppu hulahti ohi vauhdilla. Rentoutumista ja rauhallista olemista lähinnä. Viikollekaan ei ole liikaa mitään, joka on sekin hyvä. Kiireisiä viikkoja ollut muutama alla, kiva saada tämmöinen jossa on vähemmän menoa mukaan joukkoon. Miltä teillä näyttää viikko?
Aurinkoista maanantaita ja hyvää uutta viikkoa! Niin ja tosiaan, meinasi jo ihan unohtua: Hyvää kesäkuuta!
Dissapoinments are just univesesway of saying: I have something better for you.
I got the skirt on photos some weeks ago. This was third or maybe fourth time I wore it. I would like to more ofted, but alas, it has broken. Fagrik from outside has been torn and I need to get it back to store. I have no receip, so I'm hoping to get something back. NEw one would be great id they have it on my size. Since I believe it's seving mistake, not so much fabrick, since it is only on that one spot. If not, it was a good skirt for while it lasted. Now let's just hope for the best right?
Great Monday and new week!
Neule/Knit: Tommy Hilfiger // Hake/Skirt: Stockmann // Laukku/Bag: Longchamp //
Kengät/Shoes: Tommy Hilfiger // Takki/Coat: Mark's&Spencer //
Huivi/Scarf: Longchamp
Seuraa blogiani // Follow my blog on:
Ohhoh - selvä valmistusvika! Sääli, sillä hame on niin kaunis - toivottavasti saat uuden tilalle!
VastaaPoistaAurinkoista kesäkuuta teille molemmille - sekä sinulle, Satu että ihanalle Kotinörtillesi <3
No samaa sanoin minä, huomenna siis palauttamaan niin katsotaan mitä tapahtuu.
PoistaAurinkoista viikon jatkoa! <3
Höh, huonosti kestävät vaatteet kyllä harmittavat. Toivottavasti saat uuden tilalle!
VastaaPoistaNo näinpä, rahat takaisin on tietenkin vaihtoehto, mutta haluaisin uuden tilalle, koska tuossa on ns kaikki kohdallaan :)
PoistaKaunis on tuo hameesi, mutta kyllähän sen pitäisi kestää enemmän kuin pari viikkoa. Nykyään on liikaa tätä sekundatuotantoa. Se on varmaan juuri sitä, että kun yritetään painaa tekokustannuksia liian alas.
VastaaPoistaNäin sen pitää. Sekunda harmittaa, etenkin kun haluaisi ostaa laatua ja mielestään maksaakin paremmasta laadusta. Pari viikkoa 50€ on aivan liian suolainen hinta :)
PoistaHuonosti ommeltu sauma - tekevälle sattuu. Riippuu niin myyjästä, miten suhtautuvat. Itse ostin sängynpeiton, jonka saumat oli huolimattomasti ommeltu. Kaupasta oli jo kulunut aikaa, peitto odotti muuttoa ja uutta kotia. Kuitti oli tallessa ja iso ketjuliike hyvitti summan, koska heidän varastossaan olevat samanlaiset päiväpeitot olivat KAIKKI YHTÄ HUONOSTI OMMELTUJA. Minä kuvittelen pienet kiinalaiset lapset ompelemassa isoa sängynpeittoa, ei ihme jos on huonoa tikkiä. Toivottavasti saat hyvityksen virheellisestä tuotteesta!
VastaaPoistaNäin se on. Uskoisin, että tämä on poikkeuksellinen yksilö ja muut ovat hyvin tehtyjä. Pidetään paukkuja, että samanlainen tulee takaisin paremmilla saumoilla.
PoistaToivottavasti saat uuden tilalle. Tuollaiset ovat harmillisia! :/ Ihanan naisellisen sekä ennen kaikkea kesäinen asukokonaisuus. <3
VastaaPoistaOikein energistä uutta viikkoa!
Kiitos Elisabete. Se on sitä luotto tummansinistä kokonaan ;)
PoistaEnergistä viikkoa!
Harmi, että kauniissa hameessa oli ilmiselvä valmistusvirhe, toivottavasti saat uuden tilalle. Noita huonosti ommeltuja saumoja sattuu silloin tällöin kohdalle eikä edes tarvitse olla kyseessä halpistuote.
VastaaPoistaSamaa olen miettinyt, että tällaisia vaan sattuu. Muutoin hyvin tehty vaate joten osakseni sattui vain valitettava sekunda versio joka varmasti korvataan. Luottamukseni ko kauppaan tässä asiassa on aika kova :)
PoistaEhdottomasti reklamaation paikka. Itse olen tosi tarkka tuollaisissa.
VastaaPoistaMinulle tuli eilen postista kahdet samanlaiset, eri kuosiset housut. Ne joista tykkäsin enemmän niin niissä oli kangasvyö rikki, siis totaalisen rikki, kahdessa osassa. En voinut kuin purskahtaa nauruun koska se vyö oli sievästi aseteltu housujen päälle eli varmasti on pitänyt huomata että yhdestä vyöstä on tullut kaksi. plaaah
Minäkin kuvittelin olevani tarkka, mutta näemmä sitä sattuu tällaisiakin. Harmillinen tuollainen vyön rikkoutuminen vaikka joo, olishan se pitänyt kyllä nähdä, jos on moisella tavalla aseteltu :D
PoistaMielestäni rekkula-asioissa ei tarvii olla välttämättä kuittia. Itse olen saanut vaihtaa ehjään esim. pojan lelun, joka meni rikki parissa päivässä ja oli kuitenkin kestävän merkin lelu. Mitään ongelmaa ei ollut, vaikkei minulta kuittia löytynyt. Yleensä en niitä säästele jos päätän tuotteet pitää :)
VastaaPoistaSamaa mietin, en minä säästä kuittia jos tuotteen aion pitää! Miksi säästäisin, olen tyytyväinen ostopäätökseeni :)
PoistaKaunis asukokonaisuus :) Ihanat kengät :)
VastaaPoistaKiitoksia :)
Poista