Jotain on tapahtunut

Minä nimittäin olen taas alkanut heinäkuisen tauon jälkeen lakata kynsiäni. Eikä siinä vielä kaikki. Olen haaveillut erilaisista jännistä kuvioinneista kynsiini. Olen ajatellut voisiko minustakin olla tekemään erilaisia ihanuuksia, jollaisista luen säännöllisesti Sonnelasta. Etenkin tämän merkinnän kynnet ovat minusta todella kauniit ja olen vakaasti harkinnut, että josko sittenkin minä jaksaisin ja voisin tuollaiset tehdä. Hankintojahan se toki vaatii, mutta silti kovasti tahtoisin ainakin yrittää...

Toistaiseksi olen kuitenkin todennut, että olemattoman piirtotaitoni takia en lähde edes yrittämään moisten aikaan saamista ja olenkin lakkaillut ihan tavallisia peruslakkauksia (siis samaa väriä koko kynsi). Kunnes minä sitten muistin eilen omistavani OPIn sellaisen hopeisen halkeilevan lakan. Huomatkaa, minä en siis todellakaan tiedä näiden kynsiasioiden termejä, joten koetan selittää parhaani mukaan asioita.


Niinpä minä sitten innostuin kokeilemaan näiden kahden lakan yhdistelmää. Lumenen natural coden lakka on sävy 9 Live it up ja se on kesän alun hankintoja. Kesällä se oli hetken varpaaankynsissäni, kunnes päätin kokeilla sitä myös kynsiini. Onhan se vähän rajun värinen lakka, mutta halusin kuitenkin kokeilla. Katsotaan kauanko tässä viihdyn. Nyt on mennyt sellaisen vuorokauden verran ja vielä ei ole mitään pahaa reaktiota syntynyt.


Tällainen oli siis lopputulos. Vielä on kynsieni kasvettava, jotta saan niihin tarpeeksi tilaa, voidakseni kuvitella edes lakkaavani mitään suurempaa kuviota tai muuta niihin. Ihan kiva, vähän ärtsyt, joten taidan palata kyllä takaisin niihin punaisiin/pinkkeihin/nudeihin väreihin tämän kokeilun jälkeen, mutta on sanottava, että ainakin minulla oli kivaa tämän kanssa ja koin hetken aikaa, että osaan jopa tehdä jotain hienompiakin lakkauksia.

Mutta ainakin toistaiseksi vielä kynsissä tallessa, joten hyvää alkavaa tiistaita <3

Kommentit

  1. Kyllä se siitä lähtee, ja nätit kynnet eivät välttämättä tarvitse pitkiä kynsiä (: Esimerkiksi http://janinastar.blogspot.com/ . Tuolla on nättejä kynsiä, ja käy katsomassa myös minun blogini http://opportunitiesfornails.blogspot.com/ , ja lukijaksi jos tykkäät ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkeistä, käyn vilkaisemassa :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi, piristävät aina päivääni!