Sunnuntain ja maanantain kuulumiset

Koska sunnuntaina jäi kirjoittaminen niin vähälle, niin ajattelin aloittaa tämän kuulumisten päivittämisen sieltä saakka. Heräsimme siis päivän mökkireissun jälkeen Kotinörtin kanssa ajoissa jotta saimme noin puolen Espoota kanssa tunkea Ikeaan.


Minä siis olin itsepäisesti päättänyt, että minä haluan ne kylppärin uudet sälytyslaatikot nyt heti samantien ja koska Kotinörtti on (kuten olen monesti sanonut) oikeasti kiltti, niin kuskasi minut keskelle ympäriinsä pällisteleviä ihmisiä.

Onneksi se olen minä, joka lopulta tuskastui siihen paikallaan vellovaan massaan jonka piti koeistua joka ikinen sohva ja koska tiesin mitä olin hakemassa, niin olimme ulos reippaasti alle tunnissa.


Violetit ovat laatikoita jotka tulivat alusvaatteille kylppäriin (kylppärissäni on siis kaksi kaappia, joihin halusin hyllyille laatikoita). Valkoiset taas ovat heräteostos, kaksi DVD-säilytyslaatikkoa. Ei niihin läheskään koko kokoelmani mahdu, mutta halusin yhdellä setillä kokeilla miltä ne näyttävät.


Tässä vielä asusta paremmin kuvaa. Tuo kesäkuussa Sokokselta ostettu Espritin neule on ehdottomasti tämän kesän suosikkejani ja sen on varmaan saanut täälläkin huomata. Etenkin viikonloppuina siihen tulee turvaudutta aika paljon. Yhdistelmässä piti olla valkoiset housut, mutta koska taivaalta ripotteleva vesi olisi muuttanut ne läpinäkyviksi, niin valinta osui mustiin.


Aina välillä sitä ei vaan voi itselleen mitään ja sunnuntain lounas olikin sitten näin "terveellinen". Meidän piti syödä Ikeassa, mutta ei sinne kukaan jaksanut jonottaa. Ei olisi pitänyt syödä tuota, sillä lopputulos oli oletettavasti pirtelöstä kipeytynyt maha illaksi. On se silti vaan aina joskus niin hyvää.

Tänään sainkin sitten illasta nauttia Langanluonnin Nnan ja tämän kihlatun laadukkaasta seurasta. Nnan kihlatulla oli eilen syntymäpäivät ja minut oli kutsuttu viettämään iltaa tämän kunniaksi. Lahjasta en valitettavasti ottanut kuvaa, mutta valitsin punaviinistä pitävälle miehelle lahjaksi pullon puhtaasti etiketin takia.

Sen sijaan minua hemmoteltiin seuraavilla ruuilla:




Kaikki ruuat olivat kerrassaan herkullisia ja poistuin vatsa täytenä ja hyvillä mielin illasta kotiin. Samalla reissulla saimme myös puhuttua kummankin kanssa häistä. Nämä ovat samaiset häät, joista olen tasaisesti maininnut blogin alusta lähtien ja itseni osalta kaikki on kasassa. Seuraavaksi on vuorossa Morsiammen säännöllinen hemmottelu, sillä lupauduin tekemään tälle tasaisesti ennen häitä kuorinnat ja kosteutukset käsiin ja kasvoihin. Sen verran mitä nyt amatöörinä toki osaan.

Mikäli joku teistä tahtoo tietää häistä enemmänkin, suosittelen lukemaan täältä morsiamen näkökantaa asioihin.


Nna otti myös ystävällisesti päivän asustani kuvan. Koska koko päivälle oli luvattu vettä, niin alkukesästä ostettu takki pääsi nyt sitten myös käyttöön saakka. Syksy on selvästi tullut ja ainakaan vielä minulla ei ole mitään sitä vastaan.

Hyvää alkanutta viikkoa <3

Kommentit

  1. Saanko laittaa ottamiasi ruokakuvia omaan blogiini, jos vaikka saisin niihin ohjetta laitettua?

    VastaaPoista
  2. Voi tottakai saat, sinähän ne kaikki herkut valmistit :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on tuo sama Espritin neule ja tykkään siitä hirmuisesti!

    VastaaPoista
  4. Ehdottomasti mun tämän kesän suosikkineule, jonka veikkaan menevän vielä pitkään erilaisilla yhdistelmillä... Voisin tietysti harkita toisenkin raitapaidan ostamista :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi, piristävät aina päivääni!