Uusien hankintojen mietintää

Seuraa ajoitettu merkintä, koska olen itse tällä hetkellä Kymijoen rannalla mökkeilemässä.

Minä olen kovasti kuvitellut, että en välttämättä tarvitse mitään uutta tai ihmeellistä, niin kummasti tässä on tullut muutamiakin asioita mieleen, joille on tarvetta ja jotka tahdon. En tiedä ihan kumpi on oikeammin ilmaistu. Tarvitsenko vai pelkästään tahdonko? Mahdollisesti molempia.

Ensimmäisenä on kesästä saakka siintänyt mielessäni uudet kumisaappaat. Jotenkin ajattelin, että saisin ne Dublinista elokuussa, mutta siellä ei kaupoissa silloin vielä ollut mitään kivoja versioita.


Tahtoisin siis matalampi vartiset ja värikkäät version kumisaappaista. Lähinnä siksi, että syksyllä olisi kiva päästä töihin ilman, että on kastunut kokonaan ja pilannut nahkakenkänsä. Nyt joku kysyy, että enkö sitten omista kumisaappaita? Omistan toki, ne ovat 15 vuotta vanhat Nokian mustat mallit jotka ovat Äidin mökillä. Riittänee varmaan kertomaan, että juuri nyt näille saappaille olisi tilaustakin. Hunterssin saappaat olisivat ne, mitä eniten olen tällä hetkellä himoinnut.


Sitten minullahan on tuo vaalea laukku, joka on ollut ihan kiitettävästi kuitenkin käytössä jo (viimeksi eilen). Viikko laukun ostamisen jälkeen pälkähti päähäni, että minä haluan siihen sointuvat nude-korkkarit. Niitä en ole varsinaisesti etsinyt vaan päättänyt, että mikäli tulevat kohtalaisella hinnalla vastaan, niin sellaiset on sitten hankittava.


Tottakai minä tiedän millaiset tahtoisin, mutta nämä eivät oikein mene siihen kategoriaan kohtuu hintaiset. Toisaalta mielellään pyöreällä kuin terävällä kärjellä nämä. Löysin kyllä Nextiltä yksien himoitsemieni Manoloiden näköiset kengät, riittävän lähellä malliltaan, että tilasin ne. Valitettavasti niitä kenkiä ei ollut kuin mustia, punaisia ja ruskeita, olisi ollut nudeja niin nekin olisi lähteneet samantien mukaan.

Olen siis kenkäholisti, jolla on enemmän kenkiä kuin uskallan laskea ja silti minulta puuttuu nämä kaksi tärkeää osa-aluetta vaatekaapistani.

Muutoin olen oikeasti aika tyytyväinen vaatekaappiini ja sen sisältöön tällä hetkellä. Neuleita on riittävästi ja kaikkea muutakin on riittävästi, joten ennen kuin keksin lisää, mitä haluan, niin jätän tämän aiheen vaan ihan hautumaan. Ei huolta, kyllä niitä "tämä on pakko saada" ja "mutku mä tartten" hankintoja tulee vielä monen monituista kappaletta.

Hyvää viikonlopun jatkoa <3

Kommentit