Sinivalkoista talveen


Mitä olisi kesän lämpö ellei talvi saisi kaipaamaan sitä niin paljon.

Olen kesän lapsi ja rakastan kesää. Olen kuitenkin oppinut viimeisten parin vuoden aikana oikeasti nauttimaan myös talvesta, etenkin lumisesta talvesta. Yksi suurimmista syistä lienee se että olen viimeisen viiden vuoden aikana oikeasti ymmärtänyt investoida vaatteisiin joissa on lämmin. Tämä taitaa olla kolmas talvi kun käytännössä elän koko talven vaelluskengissä. Ne eivät ehkä ole kaikkein kauneimmat, mutta ne pitävät vettä ja varpaat ei palele. Olen myös maksanut takeista enemmän ja taannut sen että en jäädy, ennemmin on melkein liian kuuma.

Tänä talvena olen maksanut myös merinovillasta. Tässäkin asussa puuvillaisen neuleen alla on ohut merinovillainen kerros lämmittämässä ja samaa löytyy myös usein farkkujen alta jos on riittävän kylmä. Hameiden ja mekkojen kanssa menen näillä 200den versioilla. Hame ei ole mikään paksu, mutta sen leveän helman alle jää ilmaa jolloin se on itseasiassa lämpimämpi kuin farkut. Hame on samaa Uniqloa kun aikaisemminkin nähty violetti ja tämäkin on vähintään kertaalleen asukuvissa ollut. Paita on uusi second hand löytö, valkoinen GANT:n puuvillaneule tuli vanhan tilalle ja on ollut tämäkin liki viikottain päällä. Hinta oli uudesta vaatteesta (laput olivat edelleen kiinni) noin 1/4 verrattuna siihen että ostaisi uutena.

Ja sitten on tuo harmaa pallo jonka tilasin Balmuirin alesta laukkua piristämään. Mietin pitkään olenko edes ihminen joka käyttää tuollaisia mutta tulin siihen tulokseen että voin kokeilla. Olen tässä ajassa ehtinyt siihen ihastumaan, tuo vähän lisää laukkuun asennetta. Luonnetta paljon edullisemmalla kuin mitä uusi laukku puolestaan olisi.

Mitä mieltä te olette talvesta? Millä pysytte lämpimänä?

Upeaa päivää!

Huivi: Balmuir // Laukku: Longchamp // Laukku koriste: Balmuir // 
Neule: GANT (ostettu käytettynä) // Hame: Uniqlo

Kommentit