Tummansininen hame


Siinä pitää olla taskut, sen pitää olla reilusti yli polven ja sen pitää vähintään olla a-linjainen, mielellään leveämmällä helmalla. 

Siinä listaani hameelle tällä hetkellä. Olen huomannut pitäväni enemmän ja enemmän hameita eikä se toki ole huono asia, niitä on useampi kuitenkin laappiin tässä löytynyt. Ongelma on ollut enemmänkin se, että ne täyttäisivät tuota kriteereistöä. Löysin sopivan jo talvelle aikaisemmin ( Ruskea samettihame ) mutta hakusessa oli vielä ympäri vuoden sopivia versioita. Olen tarkoituksellakin koettanut käyttää muitakin alaosia kuin farkkuja, en siksi että en pitäisi farkuista vaan ihan koska omaa silmää miellyttävät helmat ja haluan niitä oppia enemmän käyttämään.

Olin sinällään jo luovuttanut hameiden kanssa käytettynä, mutta myös uusina kunnes selatessani miehelle tammikuista synttärilahjaa Uniqlon sivuilta törmäsin tähän malliin. Uniqlo on ollut oma ja miehen suosikkikauppa t-paitojen kanssa jo pidempään. Kummallakin suurin osa on tilattu suoraan. Samoin löysin yllättävän hyvällä hinnalla itselleni ihanan ohutta merinovillaa hihoilla jotka tulevat kyynerpäähän saakka. Aivan täydellisiä jakun alle sen t-paidan sijaan pakkasella. En ole sen koommin palellut. Mies tuntuu vapaa-ajallaan taas elävän niissä hupparissa, ostin jo isänpäivänä toisen että saa edellisen pesuun muutenkin kuin niin että toinen katsoo surkeana voisiko tämän pestä jo tänään. Ja ennenkuin sanotte että herra pesee itse niin ei pese, meillä on sovittu että pyykki on mun halusta mun valtakunta. Joten pesenhän minä.

Asiaan... Kun sitten selasin tammikuisten synttäreiden toivetta eli välikausitakkia tulin vilkaisseeksi myös naisten puolelta useamman kategorian läpi. Hameissa sitten bongasin tämän tummansinisen kaunottaren kolmessa eri värissä. Tilasin miettimättä kaikki kolme. Joka ikinen kohta vaatimuksista täyttyi, sen lisäksi näissä on vuori ja hinta ei todellakaan ollut korkea. Toistaiseksi käyttöön on päässyt tumman sininen. Muutaman kerran laitoin jo puhtaan valkoisen ylleni mutta sen verran koen sen kuitenkin kevään värinä että en mustien sukkahousujen kanssa osaa pitää. Koska tilaus tulee kahdessa osassa on se kolmas vielä tulossa, hyvin lähelle menee sitä taannoin hinkumaani Sweet Lilac väriä ( Violetti Longchampin huivi ).

Toistaiseksi tällä on menty ja on tullut kyllä kiskottua enemmän hametta päälle kuin aikoihin. Sinällään siis varsin onnistuneita ostoksia molemmat uudet.

Mitäs pidätte?

Upeaa maanantaita ja uutta viikkoa!

Takki: Ted Baker // Laukku: Balmuir // Huivi: Mulberry (ostettu käytettynä) //
Paita: GAP // Hame: Uniqlo // Kengät: Palmrooth

Kommentit

  1. Haha, mua niin nauratti tuo huomautus siitä, että turha sanoa että pesköön mies itse. Kuulosti meinaa niin multa! :D
    Mun pesukone, mun pyykit, niihinhän ei kukaan koske, eikä varsinkaan laita kuivumaan! Mä pesen meidän molempien pyykit ihan omasta vaatimuksestani, se on mun valtakuntaa. Joskus jos pyykkiä on kerääntynyt, saatan pyytää miestä laittamaan omat pyykkinsä koneeseen (mutta vain omansa, joku raja sentään), mutta on itse saatava laittaa ne kuivumaan. Muuten menee ihan väärin, mulla on hyvin tarkka järjestelmä. Ja jos jostain syystä (esim. työvuorot) estää mua laittamasta ne pyykit kuivumaan, niin vähänhän mun täytyy sitten käydä korjaamassa...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi, piristävät aina päivääni!